Konec šolskega leta se približuje s hitrimi koraki. Nekaj energije še premoremo. Le-to smo na začetku naravoslovnega dne, 3. šolsko uro, simbolično porabili za podnebni tek, ki ga v aprilu nismo uspeli izpeljati. Učenci in učitelji posameznega razreda smo odtekli dva kroga okoli šole.
Po teku so se učenci z razredniki odpravili v razred, kjer so si pogledali video o podnebnih spremembah, vzroke zanje ter posledice. Pogovarjali so se o poplavah kot eni izmed najpogostejši naravnih nesreč v Sloveniji.
4., 5. in 6. šolsko uro so učenci v svojem razredu opravljali različne naloge. Vsak razred je imel svoje zadolžitve. Znotraj razreda so bili razdeljeni v skupine.
Učenci 6. razreda so v računalniški učilnici izdelali angleško-angleški-nemoško-slovenski slovar. Druga skupina učencev je sodelovala pri literarno likovni delavnici, kjer so risali in pisali o sadju in zelenjavi.
V 7. razredu so učenci v skupinah izdelovali različne plakate na temo ogljičnega odtisa, kroženju ogljika, preizkuse s prisotnostjo CO2.
V 8. razredu so učenci delali pojmovne mreže na temo vpliva podnebnih sprememb na kmetijstvo in iskanja rešitev za prihodnost ter vpliva naravnih nesreč kot npr. izbruh vulkana na podnebne spremembe.
V 9. razredu so učenci naredili anketo o uživanju in poznavanju sadja in zelenjave. Podatke so po triadah analizirali in jih statistično prikazali z grafi, nato so napisali svojo pesem o Zemlji.
Glavna tema je bila vpliv podnebja na kmetijstvo. Delavnice so bile razdeljene na jezikovno literarne (6. in 9. razred), matematično-računalniške (6. in 9. razred), zgodovinsko geografske (8. razred) in naravoslovne (7. razred). Sledile so letnemu delovnemu načrtu šole (Shema šolskega sadja) in zadanim nalogam Erasmus+ projekta, pri katerem smo si zadali nalogo, da imajo učenci čim več različnih možnosti za učenje in razmišljanje ter projektno sodelovanje na temo okoljevarstva.